Muffins cu iaurt

|


Ingrediente pentru 12 bucati:
125g iaurt
1 cana zahar
2 oua
coaja rasa de lamaie (1 lamaie)
1 1/2 cana faina
1 1/2 lingurita praf de copt
95g unt topit


Intr-un castron incapator amestecam iaurtul si zaharul. 
Adaugam ouale, coaja rasa de lamaie, faina si praful de copt, omogenizam compozitia cu ajutorul unui tel. 
La final adaugam untul topit si amestecam bine, bine.
Asezam compozitia intr-o tava speciala pentru muffins, unsa cu unt si tapetata cu faina sau tapetata cu hartiute de muffins.
Dam tava la cuptor pentru 20-25 de minute.


Sunt foarte buni asa simpli sau pudrati cu zahar pudra. Dar pentru un gust cu totul deosebit va recomand sa-i serviti cu un sirop de lamaie sau portocala.
Pentru sirop, fierbem zeama de lamaie cu zahar (dupa gust), pentru 3-5 minute sau pana ce zaharul este complet dizolvat.
Cu o furculita intepam fiecare muffins si turnam deasupra siropul.


Sunt grozav de buni si aromati.
Pofta buna!


7 comentarii:

Andrea Muntiu spunea...

Foarte frumos arata! Parca ar fi niste puisori iesiti din ou :)

Anita Albu Dobrescu spunea...

Multumesc Andrea, simpatica tare comparatia, dar uitandu-ma atent, parca chiar seamana:)

FLORY spunea...

Arata delicios!Te invit cu drag la provocarea lunii Iulie!pupici!

Unknown spunea...

Super arata! Chiar weekendul asta as vrea sa fac ceva bun asa ca sunt in plina cautare:D.

Anonim spunea...

Buna Anita,

Ma numesc Andreea si tin sa-ti spun de la inceput ca m-ai omorat,ieri am descoperit blogul tau(o sa se duca naibii dieta la ce bunatati am vazut).Dar ce m-a innebunit e o prajitura pe care o recomandai pt pasti,craciun nu mai stiu unde am vazut-o,o facuse mama ta(uais ce tort faaain ti-a facut de ziua ta,am salivat o gramada la el)si se numea Prajitura cu foi de bezea si crema de ciocolata.
Prin urmare,rogu-te ,sa postezi reteta de la minunata prajitura pe care o sa o visez noaptea pana o fac,pretty plizzzzz.

Felicitari pt blog.

Multumesc anticipat pt raspuns(oricare ar fi)

Andreea C

Lia Maria Grozi spunea...

Sant preferatele mele yumi,yumi, tare bine arata!
Pupici.

Fab Chef spunea...

Ce reteta usoara si cat de bine arata. Fac si eu in week-end. Imi place tot ce e cu iaurt!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails