Porc dulce-acrisor

|


De multa vreme aveam reteta aceasta in plan si am tot amanat-o, dar acum sunt foarte incantata ca am pus-o in aplicare. Ne-a placut la nebunie, chiar nu stiam ca ananasul, carnea de porc si ghimbirul se combina atat de bine, e pentru prima oara cand gatesc cu ghimbir si sincer va spun ca m-am indragostit de el!!!


Ingrediente pentru 2 persoane:
1 ceasca orez cu bobul lung
1 muschiulet de porc taiat cubulete
1 ceapa rosie tocata nu foarte marunt
1 ardei gras rosu sau galben taiat grosier
1 bucatica ghimbir cam de marimea unui deget taiat feliute subtiri
2 catei de usturoi taiati feliute
2-3 linguri sos de soia
1/2 cutie ananas din compot + sucul
seminte de susan
2 linguri otet balsamic
sare
piper
ulei vegetal pentru prajit


Pentru inceput punem orezul la fiert in apa cu sare. 
Intr-un wok foarte bine incins punem la prajit muschiuletul de porc impreuna cu 2-3 linguri de ulei vegetal. Saram si piperam, iar cand carnea s-a rumenit o scoatem pe o farfurie.
In acelasi wok mai adaugam o lingura doua de ulei, dupa care punem la prajit ceapa rosie, ardeiul gras, ghimbirul si usturoiul. 
Dupa 2 minute adaugam sosul de soia, amestecam, asteptam 30 de secunde, apoi adaugam ananasul taiat cubulete impreuna cu sucul de ananas, carnea prajita si otetul balsamic.
Condimentam cu piper negru si eventual cu inca putin sos de soia, in functie de gustul fiecaruia.
Cand orezul este fiert il scurgem si il impartim in farfurii, langa adaugam carnea iar deasupra presaram seminte de susan.

Sfatul meu este sa va pregatiti toate ingredientele inainte sa va apucati de treaba pentru a avea totul la indemana, in acest fel gatirea propriu-zisa va dura mai putin de 10 minute.
Pofta buna!

1 comentarii:

Anonim spunea...

da ai dreptate ca e super carnea de porc cu ananas,eu fac si cu ciuperci proaspete si e super dar cu chimbir nu am incercat o sa am in vedere.bravo pt. tot ce faci si pt. efortul de a impartasi cu atatia admiratori printre care si eu!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails