Farfalle cu creveti in sos rose

|



Imi plac pastele, dar crevetii ii ador pur si simplu! Cu ceva ani in urma n-as fi crezut ca voi pune gura pe ei si pe fructe de mare in general, pana ce am facut-o, iar de atunci nimic nu ma mai putut opri:)))
Pastele cu creveti si sos rose este reteta mea preferata dintre absolut toate retetele de paste pe care le-am mancat pana acum, si am mancat destule:) 


Ingrediente pentru 2 persoane:
160g paste (merg foarte bine cele lungi fettuccini, tagliatelle, spaghetti)
200g creveti decorticati prefierti (daca sunt congelati nu necesita decongelare)
2 catei de usturoi tocati marunt
50ml vin alb
100ml smatana lichida grasa (eu o folosesc pe cea de frisca 30% grasime)
2 linguri sos rosii (bulion, passata)
3 linguri ulei de masline
patrunjel proaspat (chiar si congelat)
piper
sare in functie de cat de sarati sunt crevetii

Ca la orice reteta de paste pentru inceput fierbem pastele in apa cu sare.
Intr-o tigaie punem la incins uleiul de masline si calim usturoiul pe 15 secunde, mare grija sa nu se arda. Adaugam crevetii congelati si ii lasam 2 minute la foc iute. Peste creveti adaugam vinul, cand acesta aproape s-a evaporat, punem smantana si cele 2 linguri de sos de rosii. Fierbem sosul la foc mic, mic pentru 2 minute. In acest timp saram (daca mai este nevoie, gustati sosul) si piperam. 
Scurgem pastele si le adaugam sosului, lasam totul la foc mic pana ce tocam patrunjelul. In momentul in care am pus patrunjelul am stins focul, amestecam bine si putem servi.


Pofta buna!

3 comentarii:

FLORY spunea...

super arata!te astept la mine pe blog cu un premiu!

Lilly spunea...

Buna Anita.Imi place pasta ta cu creveti, fac si eu ceva asemanator: pasta alla garibaldina.E preferata fetitei mele.O zi buna.

mar spunea...

holaaaa tienes unas recetas estupendas! :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails