Porc la tigaie cu piper negru

|



Imi place piperul la nebunie si nu cred ca a-si concepe mancarea fara el, ba mai mult este condimentul meu preferat. Imi place atat de mult incat l-as pune si in prajituri:))) Probabil ca cel care a inventat ciocolata cu piper era indragostit ca si mine de ciocolata si innebunit dupa piper, pentru ca altfel nu pot sa-mi explic de unde-i veni ideea:))


Ingrediente:
1 muschiulet de porc taiat cubulete
1 ceasca sos de soia
3 catei de usturoi tocati marunt
3 linguri ulei de masline
1 ardei rosu taiat bastonase
1 ceasca ciuperci feliate
1 ceasca broccoli
1 fir praz tocat
piper negru proaspat macinat

Marinam carnea de porc in sos de soia pentru 30 de minute.
Incingem uleiul intr-un wok si prajim usturoiul impreuna cu carnea pentru 7-10 minute amestecand in mod constant. Cand carnea este rumenita o scoatem pe o farfurie si o tinem la cald.
In uleiul ramas adaugam ardeiul si calim pentru 2 minute, apoi punem ciupercile, broccoli si sotam totul pentru 3 minute.
Dupa ce s-au scurs cele 3 minute adaugam carnea de porc, sosul de soia in care am marinat carnea si prazul tocat.  Amestecam bine, mai lasam pe foc 1-2 minute dupa care stingem focul si condimentam cu mult piper negru proaspat macinat.


Servim pe pat de orez fiert si condimentam cu sos de soia.
Sare nu am pus deloc pentru ca sosul de soia este deja sarat.
Pofta buna!

2 comentarii:

Miodrag Surac spunea...

Frumos prezentat, apetisant...

Anita Albu Dobrescu spunea...

Multumesc frumos:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails