"Patratele" cu branza

|

De fapt este o prajitura cu branza de vaci si blat pufos de cacao. O combinatie foarte reusita zic eu:)



 Blat:
6 oua
150g zahar
50ml ulei
100g faina
1/2 pachet praf de copt
50g cacao

Crema:
200g unt
150g zahar
500g branza de vaci dulce
1 esenta de portocale

Glazura: 
3 linguri cacao
3 linguri zahar
100 ml frisca lichida
1 cubulet de unt

Batem albusurile spuma cu zaharul, apoi punem treptat galbenusurile amestecate bine cu uleiul. Incorporam usor faina amestecata cu praful de copt si cacaua. Turnam aluatul intr-o tava tapetata cu hartie de copt si o introducem la cuptor pentru 25-30 de minute.
Batem untul cu zaharul, adaugam branza de vaci scursa bine si esenta de portocale. O dam la frigider pentru 30 de minute.
Intre timp preparam glazura, intr-o craticioara amestecam cu un tel zaharul si cacaua dupa care adaugam frisca lichida. Amestecam bine si punem craticioara pe abur. Amestecam din cand in cand pana ce se topeste zaharul, ea va deveni ceva mai lichida, avem insa grija sa nu fiarba. Dupa ce o luam de pe foc incorporam si cubuletul de unt.
Intindem crema peste blat, turnam glazura, ea se intinde foarte bine nu avem nevoie de nici o ustensila pentru intins si nici nu e recomandat.



Pofta buna!






13 comentarii:

felis spunea...

Cat de bine arataaaa.... De revista...

pansy spunea...

cacao,branza,porocale,e tot ce trebuie ca sa fie bun!

Gabriel Ionescu spunea...

arata brici...

Un dulce aromat spunea...

Woww arata foarte bine!!O seara placuta iti doresc!

sara & Miki spunea...

Ti-a iesit foarte frumos. Te imbie sa te servesti. Pup1

Anita Albu Dobrescu spunea...

Multumesc fetelor, Gabi... ma bucur tare mult ca va place si va mai astept pe la mine:)

Anonim spunea...

se taie bine avand in vedere glazura. vreau sa o fac de ziua fiului meu

Anita Albu Dobrescu spunea...

Mie mi-a iesit putin cam moale glazura pentru ca am pus putin mai multa frisca lichida decat scria initial in reteta, de aceea s-a cam manjit crema de branza cand am taiat-o. Astept sa-mi spui cum a iesit, daca o incerci.

Mihaela spunea...

Ce bine arata, vreau sa fac si eu, ma gandesc cu ce sa inlocuiesc branza de vaci?

Anita Albu Dobrescu spunea...

Buna Mihaela, de ce vrei sa inlocuiesti branza, nu se gaseste in state? Ma gandesc ca ai putea-o inlocui cu mascarpone, la urma urmei tot branza e:))

Mihaela spunea...

Anita, multumesc pentru raspunsul rapid :) Nu este pe aici branza de vaci, si feta cred ca este prea sarata. Ma gandeam sa amestec philadelphia cu ricotta, dar si mascarpone e o idee buna.

Anonim spunea...

arata f bine o fac si eu azi.

Albu Ioana spunea...

Anita ai niste retete super!!! eu sunt "incepatoare" in bucatarie, dar vreau sa-ti spun ca am facut de Pasti aceasta prajitura si toata lumea a fost incantata de ea. cu siguranta o sa incerc si torturile tale :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails