Prajitura cu morcovi

|


Prajitura cu morcovi este un desert foarte simplu si rapid de realizat, merge de minune la micul dejun alaturi de o ceasca de cafea sau ceai.


Ingrediente:
300g morcovi
300g faina
1 pliculet praf de copt
50g migdale macinate sau nuci
90ml ulei de floarea soarelui
3 oua
1 pliculet zahar vanilat
180g zahar

Curatam morcovii si ii radem pe razatoarea mica. Punem morcovii rasi intr-o strecuratoare si cu ajutorul unei linguri ii presam pentru a-si lasa sucul.
Intr-un castron separat spargem ouale intregi adaugam zaharul, zaharul vanilat si le batem cu mixerul pana ce acesta s-a topit si au capatat o consistenta spumoasa.
In alt castron incapator punem faina, praful de copt si migdalele macinate, le amestecam bine dupa care adaugam morcovii rasi si amestecam.
Peste acest amestec de faina si morcovi turnam amestecul de oua si uleiul. Amestecam foarte usor dupa care tunam compozitia intr-o tava cu diametrul de 24cm unsa cu unt si tapetata cu faina.
Coacem in cuptorul preincins pentru 30 de minute. 


Cand este rece o pudram cu zahar pudra.
Pofta buna!


6 comentarii:

felis spunea...

nu am incercat niciodata sa fac o prajitura cu morcovi... Oare cum o fi??

Anita Albu Dobrescu spunea...

Felis este pentru prima data cand am incercat si eu. Noua ne-a placut foarte mult, nu este exagerat de dulce, iar gustul de morcov nu este pregnant. Ti-o recomand cu drag, te pup:)

Bunica spunea...

Cam asa fac si eu dar in forma de chec
Este foarte buna! Singura ei problema este ca trebuie sa muncesti la rasul morcovilor :P

Anita Albu Dobrescu spunea...

Si eu initial tot in forma de chec am vrut sa fac, dar m-am razgandit.
:))) rasul morcovilor ar fi intr-adevar o problema, asta daca tinem neaparat sa-i gasim una:)
Te pup Buni, weekend fain!

Miodrag Surac spunea...

Suna interesan, dar arata superb. Super...

Anonim spunea...

Buna. Am incercat si eu azi aceasta reteta dar la care am adaugat stafide si zahar vanilat cu scortisoara, iar pe deasupra am uns-o cu gem de caise.
Vreau sa zic ca a iesit superrrrrrrr bunaaaaa, abia m-am abtinut sa nu pap toata tava :D
Abia astept sa mai incerc cate ceva de pe blugul tau

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails