Spaghetti Bolognese

|

O cina perfecta pentru vineri seara, desi multi ar spune paste seara??? Eeee mai facem si noi o exceptie:)) Au mers excelent alaturi de un vin alb romanesc de Cotnari:)



 Ingrediente pentru 2 persoane:
160g spaghetti (80g/persoana este suficient)
250g carne tocata (porc+vita)
1/2 conserva rosii cuburi in suc propriu
1 ceapa tocata marunt
1 catel de usturoi tocat marunt
1/2 pahar de vin alb sau rosu, eu am pus alb
busuioc
oregano
rozmarin
sare
piper proaspat macinat
2-3 linguri ulei de masline



Calim ceapa in uleiul de masline, adugam carnea tocata si o lasam la foc mic pana ce se rumeneste si scade toata apa, in acest moment adaugam usturoiul tocat si vinul. Amestecam energic, iar cand vinul s-a evaporat adaugam rosiile in suc propriu si o cescuta de apa. Condimentam cu sare, piper, busuioc, oregano si rozmarin. Lasam sa fiarba la foc mic 15 minute.
Intre timp fierbem pastele in apa cu sare de mare grunjoasa, conform instructiunilor de pe ambalaj.
Cand sunt fierte pastele le asezam pe farfurii, si adaugam sosul deasupra.



Delicioase!
Pofta buna!
 

2 comentarii:

Miodrag Surac spunea...

Imi plac retetele tale si o sa postez blogul tau la mine sper ca nu te superi. Am viztat mai multe retete pe blogul tau si imi place cum le faci. O seara placuta...

Anita Albu Dobrescu spunea...

Miodrag, nu ma supar, chiar ma simt onorata si iti multumesc:)
Ma bucur ca retele mele sunt apreciate de un bucatar adevarat.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails