Salau la cuptor

|


Da, da, da...stiu, stiu... Am zis ca nu-mi place si ca nu mananc, si am facut iar peste:))
Asta e isi mai schimba omu' gusturile, oricum nu ma omor dupa el, dar pentru cei carora le place pestele, salaul pentru ca despre el e vorba, e o reteta super, al meu iubit a fost impresioant de la gust pana la aspect, si a avut si de ce, ia uitati-va aici:


 Ingrediente:
2 salai
ulei de masline
3-4 catei de usturoi
1 ceasca de vin alb sec
1 ceasca sos de rosii
1 mana de rosii cherry
patrunjel proaspat
sare 
piper proaspat macinat
1 lamaie

Curatam salaii, crestam fiecare peste pe o parte, iar in crestaturi bagam felii de lamaie. Saram, piperam si ii punem intr-un vas termorezistent, dupa care ii stropim cu ulei de masline.
Curatam usturoiul il tocam marunt si il presaram peste pesti, dupa care ii dam la cuptor pentru 10 minute.

Dupa 10 minute ii scoatem si adaugam peste rosiile cherry taiate in doua:

Ii bagam din nou la cuptor, iar cand s-au rumenit rosiile turnam peste ei o ceasca de vin si una de sos de rosii. II dam din nou la cuptor pentru 15-20 de minute.
Cand sunt gata presaram peste patrunjel proaspat tocat.

Facem si-o mamaliguta si un mujdei de usturoi cu smantana si mult patrunjel.
Pofta buna!

4 comentarii:

Gabriel Ionescu spunea...

Arata foarte bine...nici eu nu ma dau in vant dupa peste, dar e foarte sanatos si ar trebui sa mancam in fiecare zi...ca sa traim ca ciorile 100 de ani :))

Anita Albu Dobrescu spunea...

Merci, Gabi.

Anonim spunea...

Cu acest preparat m-ai dat pe spate Izdici!!!

Anita Albu Dobrescu spunea...

Izdici tucu-te!!! Am crezut ca pe tine nu te mai impresionez cu nimic:))

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails