Prajitura After Eight

|


Daca va place ciocolata After Eight, sigur veti fi incantati de acesta prajiturica. Eu una sunt un fan al combinatie menta+ciocolata, bine eu in general sunt mare fan ciocolata, ca deh...unde ati vazut taur caruia sa nu-i placa ciocolata? :)) 
Pentru pregatire aveti nevoie de doar 2 instrumente: un castron si o lingura de lemn, lucru de care eu sunt incantata pentru ca nu ma omor dupa spalatul vaselor:))

Ingrediente:
200 g faina
100 g amidon
100 ml smantana
100 ml lapte
100 g ciocolata amaruie
100 g zahar
50 g unt cubulete
2 oua
1 pliculet praf de copt
10 linguri sirop de menta

Taiem ciocolata in bucatele marunte.
Amestecam faina cernuta cu amidonul si praful de copt.
Adaugam ouale, untul, zaharul, siropul de menta si smantana, amestecam bine cu o lingura de lemn, dupa care adaugam laptele si amestecam pana se topeste untul (dureaza cam 2 minute).
Dupa ce s-a topit si untul adaugam bucatelele de ciocolata si amestecam.
Tapetam o forma cu hartie de copt si turnam compozitia care este destul de fluida.
Se da la cuptor pentru 30-35 de minute, dupa 20 de minute o acoperim cu o folie de aluminiu sa nu se arda. 
O scoatem din cuptor si o lasam la racit dupa care pudram cu zahar pudra.

E minunata iar aroma de menta cu ciocolata se impleteste grozav.
Se pregateste in 2 timpi si 3 miscari iar reusita e garantata. 
Pofta buna!

7 comentarii:

Gabriel Ionescu spunea...

after eight ingrasa tare :))

Bunica spunea...

Hahaha si eu sunt un taur care iubeste ciocolata si uraste sa spele vase :)))
Foarte frumoase poze, apropo

pansy spunea...

imi place grozav after eight ! am sa incerc si prajiturica ta dupa ce fac rost ,sa vad de unde de sirop de menta !

Anita Albu Dobrescu spunea...

Sirop de menta se gaseste la Careffour, la raionul cu sucuri, e chiar marca lor.
Astept sa-mi spui cum ti-a iesit:)

pansy spunea...

pupu-te !

Liana10 spunea...

Sotul meu e Taur, eu sunt moarta dupa ciocolata si el spala vasele ;-)
O sa caut si eu sirop de menta, dar daca folosesc ciocolata After Eights, mai are rost?

Anita Albu Dobrescu spunea...

Bine ai venit Liana:) Da sigur ca are rost, in primul rand siropul de menta ii da culoarea verde, iar in al doilea rand aroma. Bineinteles, ciocolata After Eight e ea in sine aromata, dar nu cred ca este suficient.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails