Varza bavareza

|


Prima data am mancat varza bavareza la un restaurant din Constanta cu specific nemtesc. Mi-a placut atat de mult incat am rascolit toate site-urile nemtesti pana ce am dat de reteta. 

 Ingrediente:
500g varza
50g bacon
30g ulei
1 lingurita zahar
200ml bulion
1 lingura otet din vin alb
chimen
sare
 
Tocam varza, baconul il taiem cubulete mici. Incingem uleiul intr-o cratita si calim bucatelele de bacon pana ce devin transparente, adaugam zaharul, lasam sa se caramelizeze apoi varza. Amestecam bine, adaugam otetul, bulionul si chimenul. Punem capacul si lasam sa fiarba 20 de minute la foc mic. Dupa 20 de minute ridicam capacul si mai fiebem 5 minute amestecam din cand in cand, la sfarsit potrivim de sare.
Varza bavareza se serveste cu carnati la gratar si mustar.

Si neaparat o bere, de preferat bruna:)
Pofta buna!

4 comentarii:

Jack T spunea...

acuma eu träiesc in Bavaria de 35 de Ani, da varza asta incä nu o cunosc. Da Combinatia nu este rea...
Aratä bine

Anita Albu Dobrescu spunea...

Bine ai venit Gourmand, in ceea ce priveste reteta prima data am mancat varza bavareza la un restaurant cu specific nemtesc din Constanta, mi-a placut atat de mult incat i-am intrebat pe ce-i de la restaurant cum o pregatesc. Bineinteles ca n-au vrut sa-mi dea reteta exacta:)) Atunci eu fiind foarte hotarata sa o aflu m-am apucat sa caut chiar pe siturile nemtesti. Am gasit diverse variante, dar acesta a fost varianta care mi s-a parut mie ca seamana cel mai mult cu cea de la restaurant. Cat de originala este reteta nu stiu sa-ti spun, dar cert este ca daca dai un search pe Google o gasesti peste tot, iar combinatia e chiar deosebita.

Jack T spunea...

Hallo Anita,

Comment al meu nu a fost criticä , am vrut numai sä zic cä asa o Combi in Classic Bucätärie nu gäsesti. Si cum am scris si mai sus , Combinatia ma convins....
Salutäri

Anita Albu Dobrescu spunea...

Nu am perceput comentul ca pe o critica, ma bucur ca iti place combinatia:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails