Inele de calamari in aluat de bere by Jamie Oliver

|


Pentru iubitorii fructelor de mare, in special a calamarilor aceasta reteta este un deliciu.
Super usor de preparat, in cateva minute avem niste inele de calamar absolut dementiale. Aluatul cu bere este minunat si se poate folosi si la carnea de pui sau de ce nu pentru diferite legume.

Ingediente:
inele de calamari
1/4 l faina adica 250 ml pentru ca asa a masurat faina
250 ml bere
1 ou
sare

Lasam la dezghetat inelele de calamar, le trecem printr-un jet de apa si le punem la scurs pe un servet de hartie.
Intr-un castronel amestecam faina cu berea bine bine sa nu faca cocoloase, adaugam galbenusul si saram. Separat batem albusul spuma si il incorporam in compozitia de faina si bere. Omogenizam bine.
Trecem inele prin aluat si le prajim intr-o tigaie adanca cu ceva mai mult ulei, ideal ar fi in friteuza.
Le scoatem pe hartie absorbanta pentru a se scurge excesul de ulei. Ii servim cu lamaie.


Pofta buna!


Sursa: Forumul Culinar.ro

6 comentarii:

Unknown spunea...

Tare buni calamarii! Imi plac atat de mult, dar din pacate sunt asa de grasi :((

Anita Albu Dobrescu spunea...

Da si mie imi plac, dar din cand in cand merg, incercam sa nu facem excese:))

Bianca spunea...

Imi plac inelele de calamari. Foarte buna reteta ta.

Anita Albu Dobrescu spunea...

Merci, Bianca:)

pansy spunea...

eu sunt fan calamar !aluatul asta nu l-am incercat!

Anita Albu Dobrescu spunea...

Trebuie incercat draga Pansy pentru ca este deosebit! Multumesc de vizita:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails