Porc in sos alb

|
Prea multe despre acesta reteta n-am sa va povestesc. E simpluta tare, rapida si nemapomenit de gustoasa, iar in combinatie cu cartofii cu rozmarin la cuptor, e grozava.
Si dupa ce am laudat reteta cum se cuvine sa trecem la treaba:))



 Ingrediente:
400 gr. pulpa de porc
30 gr. unt
100 ml vin alb sec
150 gr. smantana grasa
1 lingurita mustar
1 crenguta cimbru proaspat
sare
piper proaspat macinat

Taiem carnea in bucatele mici si o prajim timp de 10 minute in untul incins. Dupa ce s-a rumenit carnea adaugam vinul, lasam sa dea cateva clocote si adugam smantana. Saram, piperam, adaugam mustarul si cimbrul, dupa care lasam la foc mic pana se patrunde carnea.

Garnitura:
3-4 cartofi
ulei de masline
rozmarin
sare
piper proaspat macinat

Cartofii ii curatam, spalam si ii taiem cubulete, dupa care ii punem la fiert in apa cu sare.
Din momentul in care incep sa fiarba ii lasam sa dea 2-3 clocote dupa care ii scurgem si ii punem in tava. Ii stropim cu ulei de masline, adaugam rozmarinul, sare, piper. Acoperim tava cu o folie de aluminiu si ii dam la cuptor pt. 15 minute. Cuptorul trebuie sa fie incins. Dupa 15 minute dam folia jos si ii mai lasam pana prind crusta si se rumenesc.

Pofta buna!

6 comentarii:

Gabriel Ionescu spunea...

Super reteta, tu faci si pozele?
La cartofi se puteau trage si la tigaie cu un pic de unt cu niste lamaie rasa fin, ii da un gust superbun. ;)
Sper ca nu te superi daca iti mai dau cate o idee... :)

Anita Albu Dobrescu spunea...

Pozele le face iubitul meu. Eu sunt cu gatitul si el cu pozatul:)Fara el nu mai faceam eu nici un blog:))
Mersi de pont, nu ma supar, chiar ma bucur cand cineva imi da idei. Am sa incerc si asa, sincer n-am stiut.

pansy spunea...

anita e buna de tot reteta ta. exista un condiment de la kamis,piper cu lamaie care e grozav pentru orice la gratar,la mancaruri nu l-am incercat.a propos de ce spunea gabriel,mancarea fiind cu pulpa de porc,cred ca e suficienta grasime carnii,nu mai e nevoie de unt.daca era cu vaca sau pui era altceva.parerea mea.

Momo spunea...

apetisante poze!

Anita Albu Dobrescu spunea...

Pansy s-ar putea sa ai dreptate.
Reteta este cu unt (ma gandesc eu) pentru ca untul da cremozitate sosurilor in general, asta din cate stiu si am auzit, vazut. Reteta originala era cu spata de porc nu cu pulpa eu am pus pulpa pentru ca asta am avut in congelator, dar nu afost absolut deloc grasa, ba din potriva doar carne macra:)
Multumesc de vizita!

Anita Albu Dobrescu spunea...

Alison, multumesc de vizita si te mai astept:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails