Pizza con pollo

|

Multi ar spune ca e usor sa faci pizza. Practic e usor, teoretic e destul de  greu, mai ales ca majoritatea nu fac pizza, fac o chestie plina ochi cu mezeluri si nu mai stiu ce alte chestii dubioase. Asta am constatat de-a lungul timpului. 
Cu ceva timp in urma am facut o pizza Margherita din pura curiozitate, vroiam sa vad cum e o pizza simpla asa cum se face la mama ei, am ramas socata, a iesit atat de buna incat nu mi-a venit a crede, iar de atunci am zis gata... sa nu mai vad pizza plina cu "de toate". Atunci am inteles de ce italienii nu fac pizza ca la noi si o apreciaza pe cea cat mai simpla, stiu ei ce stiu.
Am facut de data aceasta o pizza mai "plina", dar nu am incarcat-o, odata pentru ca nu ar mai fi pizza si doi nu ar mai creste blatul, lucru care mi se pare esential la o pizza buna.


Ingredientele pentru blat si sosul de rosii le gasiti aici si aici
Singurul lucru care e diferit este toppingul:
1 piept de pui
mozzarella
ciuperci proaspete
masline
rosii
oregano
ulei de masline

Pieptul de pui l-am spalat si l-am pus la fiert intr-o craticioara. Nu l-am fiert mult pentru ca intra la cuptor si nu vroiam sa se usuce, asadar il fierbem doar pana ce isi schimba culoarea, dupa care il taiem cubulete.
Pregatim si restul ingredientelor: taiem ciupercile, rosiile si radem mozzarella.
Asezam blatul in tava ( intotdeauna il intindem cu palmele, nu cu sucitorul, asta e o alta mare greseala), ungem cu 2-3 linguri sos de rosii, presaram mozzarella, iar deasupra restul ingredientelor.
Obligatoriu inainte sa o introducem in cuptor presaram deasupra oregano si o stropim cu ulei de masline. 



O coacem in cuptorul incins 15 minute maxim.



Nu va puteti imagina ce a iesit... o nebunie de gust si arome.
Va recomand din suflet sa NU incarcati pizza cu de toate si in nici un caz NU folositi ketchup, sosul de rosii e baza pentru o pizza aromata.
Pofta buna!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte buna aceasta pizza! Pana acum nu facusem niciodata cu pui, insa am fost foarte incantati de rezultat. Am avut grija sa pun 3 lg sos si totul a iesit bine :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails