Felie de ciocolata

|

Sincer sa va spun nu stiu cand a trecut anul. Cu un an in urma, pe vremea asta ma chinuiam sa-mi fac blog... daa si m-am chinuit de una singura pentru ca habar nu aveam cu ce se mananca, dar stiam un lucru': trebuie sa am blog:)) Si "de-a naibii" ce-i pielea pe mine, nu m-am lasat pana ce nu am reusit!! 
Deci la multi ani mie si blogului meu!! Cu ocazia asta m-am gandit sa fac si ceva modificari pe blog, de mult mi le doream si sper sa fie de bun augur:) Daca aveti ceva de obiectat nu ezitati sa o faceti:) 
O astfel de ocazie impunea si ceva dulce, iar cum eu apreciez cel mai mult dulciurile cu ciocolata, m-am gandit sa fac ceva care sa "dea pe afara de atata ciocolata". Va garantez ca ceva mai ciocolatos nu ati mancat...o poezie...


Ingrediente:
225g ciocolata amaruie
225g unt taiat cubulete
125ml cafea
155g zahar
4 oua


Topim ciocolata impreuna cu cafeaua pe baie de abur. Amestecam, iar cand ciocolata este complet topita adaugam untul in cateva transe. Cand untul este complet topit, incorporam zaharul.
Intr-un castron cu pereti inalti, batem ouale cu un tel exact ca la omleta, dar nu foarte mult pentru a nu incorpora aer, apoi in fir subtire adaugam ciocolata amestecand energic cu telul.
Compozitia obtinuta se pune intr-o tava cu diametru de 24cm, unsa si tapeta cu faina. Daca folosim o tava cu peretii detasabili, o imbracam in folie de aluminiu.
Coacem in cuptorul bine incins pentru 40 de minute.
Cand este complet rece, o acoperim cu folie transparenta si o dam la frigider pana a doua zi. 
Se serveste cu frisca si capsune.


E grozav de buna si se prepara super rapid.
Pofta buna!




6 comentarii:

Anonim spunea...

arata super, cred ca este delicioasa

gen spunea...

yummi ce bine arata. dar nu e prea mult unt??? nu devine prea gretoasa???

Anita Albu Dobrescu spunea...

Gen, ma bucur ca iti place:) Am avut si eu aceeasi senzatie cand am vazut ingredientele retetei si mi-am pus aceeasi intrebare... Nu este deloc gretoasa, din contra este atat de buna si cremoasa, densa incat am facut-o de 2 ori in 3 zile:)

gen spunea...

in ciuda faptului ca am pus ciocolatele merci (asta aveam in casa), doar un pachet de unt si ca... compozitia a curs din forma de pe masa pana in cuptor si in alta tava pusa sub forma, nemairamanand decat 3/4 din compozitie in forma - gustul e suuublim... trebuie incercat a doua oara musai. pot sa-mi fac blog si sa-l denumesc...dezastru in bucatarie...pentru ca asta sunt...
deci, pot sa zic...facut mancat...placuuuuut!
si nu este nici gretoasa, parol!
ms de reteta. pupici si un we cat mai frumos!

pansy spunea...

la multi de blogareala ! vad ca ai sarbatorit cu un dulce special! arata grozav !

Anita Albu Dobrescu spunea...

Gen... cat sunt de aiurita, am uitat sa specific. Tava in care am pus compozitia era cu pereti detasabili si tocmai ca sa nu imi curga am imbracat-o in folie de aluminiu. Imi pare rau:(
Insa ma bucur tare ca ti-a placut si eu am fost foarte foarte incantata de ea si de faptul sa se face atat de usor. Pupici si tie:)

Pansy multumesc mult, mult de tot:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails