Triunghiuri cu branza

|


Foarte cald pentru stat in bucatarie si mai ales pentru copt trunghiuri cu branza, dar cum reteta acesta am facut-o cu cateva luni in urma cand afara era ceva mai racoare a mers la fix. Rasfoind prin folderul cu retete executate am dat de triunghiuri si am decis ca ele sa fie new entry saptamana acesta, asa ca iacata-le:

Ingrediente:
500 gr. faina
25 gr. drojdie
275 ml apa
4 linguri ulei
1 lingurita zahar
1 lingurita sare
branza pentru umplutura 
suc de rosii
susan, mac (optional)

Eu am pregatit aluatul in masina de paine. Am dizolvat drojdia in apa, am pus compozitia in vasul masinii dupa care am adaugat uleiul, zaharul, sarea si la sfarsit faina. Am setat masina pe programul de framantat si dospit de 1:30.
Sau dupa metoda clasica: punem faina intr-un vas incapator, facem o gropita in centru si turnam drojdia dizolvata in apa calduta si amestecata cu zaharul si uleiul.
Framantam bine, iar la sfarsit adugam sarea. Lasam aluatul 1 ora la dospit intr-un loc caldut.
Dupa 1 ora rasturnam aluatul pe masa infainata bine, intindem aluatul intr-o foaie cam de 0,5 cm grosime si o taiem in patrate de 6 cm sau chiar mai mari. Fiecare patratel se umple cu branza (eu am incercat cateva si cu cascaval afumat), impaturim patratele in forma de triunghi si presam marginile bine, bine cu furculita. Ungem triunghiurile cu sos de rosii si presaram susan sau mac (eu nu aveam susan si am pus mac):

Le asezam in tava tapetata cu hartie de copt si le lasam sa creasca pana cand incingem cuptorul. Cand cuptorul este bine incins le introducem pentru 15-20 de minute.

Excelente! 
Pofta buna!


Sursa: Laura Adamache

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails