Pulpe de curcan la cuptor

|



De cand am intrat in campul muncii, mai rarut cu postarile:)) Seara cand ajung acasa tot ce imi doresc e sa mananc ceva repede si sa ma arunc in pat:)
Dar nu ma las eu asa usor si macar odata pe saptamana tot imi voi face timp pentru blog.
Si acum "pulpitele" de curcan:



Ingrediente:
2 pulpe de curcan (ale mele au avut aproape 1kg impreuna)
 2-3 frunze de menta
maghiran 
cimbru
4-5 catei de usturoi
salvie
2 frunze de dafin
1 pahar vin alb
1 pahar apa 
sare
piper
boia
ulei de masline 
cartofi

Crestam pulpele din loc in loc si le impanam cu felii de usturoi. Le ungem cu ulei de masline si le condimentam cu sare, piper si boia. Tocam marunt menta, salvia, cimbrul, maghiranul (salvia si maghiranul eu le-am pus uscate), dupa care tavalim pulpele prin acest amestec.



 Le asezam intr-o tava unsa cu ulei de masline, adaugam paharul de vin si cel de apa, frunzele de dafin si 2-3 catei de usturoi.
Acoperim tava cu o folie de aluminiu si o dam la cuptor. Dupa 30 de minute, descoperim tava si adaugam cativa cartofiori taiati cubulete. Acoperim tava si o dam din nou la cuptor pentru 30 de minute.
Cand carnea si cartofii sunt patrunsi, descoperim din nou tava si mai lasam vreo 20 de minute pana se rumenesc pulpele.



 Pofta buna!


Sursa: Laura Adamache

1 comentarii:

pansy spunea...

aromata fripturica ta !cred ca a iesit grozav!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails