Ciorba de burta falsa

|


 Ciorba de burta este preferata mea, dar de cand am descoperit ciorba falsa sincer va spun ca nu e cu nimic mai prejos decat cea adevarata. 

 Ingrediente:
500 g ciuperci pleurotus
1 ceapa tocata marunt
1 morcov ras pe razatoarea mica
400 g smantana
otet
2 galbenusuri
sare 
piper
patrunjel (optional)
usturoi

Ceapa si morcovul le calim putin in oala care urmeaza sa facem ciorba, dupa care adaugam 2,5l apa. Lasam sa fiarba putin dupa care adaugam ciupercile taiate in feliute subtiri si lungi. Lasam sa fiarba 15 minute, maxim 20.
Cat fierb ciupercile, asezonam cu sare si piper.
Intr-un castron incapator amestecam cu un tel galbenusurile cu smantana.
Oprim focul la ciorba dupa ce au fiert ciupercile si cu un polonic turnam zeama din oala peste smantana si amestecam bine. Turnam  zeama pana ce smantana ajunge la temperatura celei din oala, apoi turnam totul in oala.
La sfarsit adaugam usturoiul pisat si acrim cu otet. Usturoiul se pune in functie de gustul fiecaruia. Eu prefer sa fac un mujdei separat si adaug doar in farfurie.

Noi am servit-o cu ardei iute murat, smantana si o paine neagra cu seminte de floarea soarelui si in, facuta de mine.
Pofta buna!


Sursa: Cristina's world

4 comentarii:

Cristina's World spunea...

Sa va fie de bine! :)

Anita Albu Dobrescu spunea...

Multumim pt. reteta Cristina:-*

Alina---Explora Cuisine spunea...

Tot ma invart pe blogul tau de ceva timp si mi s-a facut o foame!!!! foarte frumos, felicitari!

Anita Albu Dobrescu spunea...

Explora Cuisine iti multumesc pentru aprecieri si te mai astept:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails