Coronita cu carne tocata

|


Printre aperitivele pe care le-am avut pe masa de revelion s-a numarat si coronita cu carne tocata care a avut un succes neasteptat.


Pentru aluat:
300g faina
150g unt
1 ou
sare
6g drojdie proaspata
50ml apa

Pentru umplutura:
600g carne tocata
2 cepe
1-2 morcovi rasi
gogosari murati taiati cubulete
patrunjel
1 ou
sare
piper proaspat rasnit

Aluatul: punem faina cernuta intr-un castron adugam oul, sarea, untul topit si apa in care am dizolvat drojdia. Framantam aluatul, iar daca mai este nevoie de putina apa mai adaugam. Dupa ce am terminat de framantat aluatul il lasa la dospit 1 ora.

Intre timp pregatim umplutura: Intr-o tigaie calim ceapa tocata marunt, adugam carnea tocata, morcovul ras si condimentam cu sare si piper. Lasam sa se raceasca si adugam gogosarii taiati cubulete, patrunjelul tocat si oul usor batut. Amestecam bine.

Intindem jumatate de aluat intr-o tava de pizza, apoi asezam jumatate de umplutura pe marginea aluatului, in mijloc crestam cu un cutit formand 8 triunghiuri, apoi fiecare triunghi il tragem peste umplutura apasand usor cu varful degetelor pentru a se lipi:


Ungem cu galbenus de ou si presaram susan. 
Se da la cuptor pana ce se rumeneste, cam 30 de minute.


Grozav de gustoasa si frumoasa, doar o observatie as avea, mi s-a parut putin cam mult unt in aluat, data viitoare cand o voi face sigur am sa pun mai putin unt si poate mai multa apa daca va cere aluatul. Si era sa uit... cantitatile sunt pentru 2 coronite, daca doriti doar una injumatatiti cantitatile atat la aluat cat si la umplutura.
Pofta buna!


Sursa: Edith's kitchen
 

5 comentarii:

felis spunea...

La cat de bine arata... si ce design... nici nu se putea sa nu aibe succes...

mirela spunea...

CE BUNATATE INTERESANTA,SI CAT DE BINE ARATA,,,,,AM SA TIN MINTE.PUP!!

sara & Miki spunea...

Ce minunat ti-a iesit. E in voga aceasta coronita, am vazut-o pe mai multe bloguri, dar a ta e orininala, e mai bogata. Pup!

Anita Albu Dobrescu spunea...

Felis, Mirela va multumesc dragelor:)

Sara ma simt flatata, ma bucur ca iti place mai ales ca pozele au fost facute la repezeala chiar inainte sa impachetez totul si sa plecam la petrecerea de revelion. Pup si eu.

Zazuza spunea...

ce idee interesanta! iar prezentarea este si ea deosebita!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails