Banana Bread

|

De multa vreme vroiam sa incerc o astfel de combinatie asa ca zile trecute m-am pus pe treaba. Eram destul de sceptica pentru ca eu nu mananc banane, dar aceasta paine m-a facut sa le mananc, si inca cu mareeee placere:))


Ingrediente:
3 banane bine coapte
1/2 - 3/4 cana de zahar (cu cat sunt mai bine coapte bananele cu atat punem mai putin zahar)
2 oua
2 cani faina alba (eu am inlocuit o cana de faina alba cu una de faina integrala)
1 pliculet praf de copt
1 pliculet zahar vanilat
1/2 lingurita scortisoara
putina sare
miez de nuca (optional) 


Intr-un castron incapator maruntim bananele cu ajutorul unei furculite, dupa care adaugam zaharul. Acesta va ajuta compozitia sa devina usor lichida. 
Peste banane adaugam ouale, zaharul vanilat, scortisoara, praful de copt si putina sare. Apoi incorporam faina  amestecad usor de jos in sus, vom obtine un aluat usor lipicios pe care il asezam intr-o tava de chec tapetata cu hartie de copt sau unsa cu unt si tapetata cu faina.
Eu am adaugat si miez de nuca in compozitie, dar e optional.
Coacem in cuptorul preincins 40-50 de minute. In acest timp in casa se vor raspandi niste arome...irezistibile!!!


Langa o cafea dimineata e nebunie curata, TESTAT :))
Pofta buna!

4 comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Foarte buna banana bread, aici se vinde ca painea calda :)

Povestigustoase spunea...

Buna!
Imi place blogul dvs. Ma intrebam, n-ati dori sa facem schimb de linkuri?

O zi frumoasa!

Anita Albu Dobrescu spunea...

Povestigustoasa bine ai veni si ma bucur ca va place blogul meu:) As fi incantata sa facem schimb de link-uri.

pansy spunea...

am facut si eu banana bread,dupa o reteta asemanatoare si e foarte buna!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails