Hasselback potatoes

|
Sincer va spun ca au fost cei mai buni cartofi mancati vreodata. Odata incercati nu veti mai dori sa-i preparati altfel decat in acest mod:)


Ingrediente:
4 cartofi
2-3 catei de usturoi tocati marunt
3 linguri ulei de masline
boia
sare
1-2 linguri parmezan ras


Pentru inceput incingem bine cuptorul.
Intre timp spalam temeinic cartofii, apoi ii taiem in felii subtiri. Foarte mare atentie sa nu-i taiem de tot.
Intr-un castronel amestecam usturoiul tocat, sarea, boiaua, uleiul de masline si parmezanul.
Punem cartofii intr-o tava tapetata cu hartie de copt, apoi cu o lingurita introducem amestecul de mai sus printre feliile de cartofi.
Coacem cartofii pentru 40-45 de minute.


Deliciosi, moi la interior si crocanti la exterior.
Pofta buna!


4 comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Ti-au iesit superbi cartofii Anita! inca nu am facut Hasselback, trebuie sa ii incerc si eu ca arata superb!

FLORY spunea...

Ce buuuni,de mult n-am mai facut si eu!O zi buna!

Anita Albu Dobrescu spunea...

Iti multumesc Alina, neaparat sa-i incerci, se pregatesc atat de usor, iar rezultatul e peste asteptari:)

Flory o zi faina si tie, pup!

pansy spunea...

eu nu i-am incerat inca ,desi am vazut reteta de ceva mai multa vreme.daca zici ca merita,in mod sigur merita.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails