Musaka gratinata "a la grec"

|


Pentru ca e sezonul vinetelor si nu mai e mult pana se termina, am profitat si am facut o delicioasa musaka de vinete, de data acesta. Ce a iesit?
Take a look...



Ingrediente:
3 vinete medii
600 gr carne pulpa de porc tocata
2 cepe medii
cimbru uscat si vedre
100 gr cascaval
50 gr feta
1 ou
1-2 linguri iaurt de oaie
2-3 frunze busuioc proaspat
3 linguri pesmet
ulei
sare
piper proaspat macinat

Spalam vinelete, le taiem coditele si le taiem pe lung in felii medii. Le presaram cu sare si le lasam intr-o sita de plastic la scurs.
Separat curatam si splam ceapa, o tocam marunt si o calim 3-4 minute in ulei. Cand devine sticloasa adaugam carnea tocata si putina apa calduta. Eu am adaugat si vreo 2-3 linguri de bulion. Spre sfarsit cand carnea e aproape fiarta adaugam si condimentele.
Dupa ce s-au scurs vinetele le calim 2-3 minute pe fiecare parte in ulei de masline (eu le-am pus pe grill).
Tapetam o tava ceramica cu ulei si pesmet si asezam un rand de vinete, unul de cascaval ras si unul de carne si tot asa, iar deasupra turnam sosul pregatit din iaurt, oul batut si branza feta.
O dam la cuptor pentru aproximativ 60 de minute.




Pofta buna!



4 comentarii:

Unknown spunea...

Arata exceptional! Si stiu cat de buna iese :)

Anita Albu Dobrescu spunea...

Merci Kadia, intr-adevar iese foarte buna:)

sara & Miki spunea...

Reteta e buna si ti-a iesit apetisanta.

pansy spunea...

musacaua este printre mancarurile mele favorite !
arata grozav !

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails