Bomboane Rafaello

|


O reteta atat de simpla incat o poate face si un copil. Acestea sunt preferatele mele, simple si de efect:)


Ingrediente:
200 g lapte praf
200 g zahar pudra
200 g unt la temperatura camerei
100 g nuca de cocos + ceva nuca de cocos pentru tavalit bomboanele
2 pliculete  zahar vanilat
1 esenta de rom
samburi de nuca, migdale sau alune nesarate


Intr-un castron incapator punem untul taiat cubulete peste laptele praf, zaharul pudra si cel vanilat, nuca de cocos, esenta de rom. Amestecam totul cu mana si framantam pana obtinem o compozitie omogena si putin lipicioasa.
Formam bomboanele, iar la mijloc adugam miez de nuca (migdale sau alune). Eu am pus nuca pentru asta am avut. Le tavalim prin nuca de cocos si gata bomboanele.


Pofta buna!


4 comentarii:

Gabriel Ionescu spunea...

:)) superbune, am facut de doua ori reteta asta asta iarna.

sara & Miki spunea...

Ce-mi plac rafaello... servesc una de la tine. Pup!

Anita Albu Dobrescu spunea...

Sara cu mare placere te servesc:)

Iar tu Gabi pune mana si mai fa-le odata si pentru blog:)) Gata vacanta, ne apucam de treaba:))

Gabriel Ionescu spunea...

da da, gata vacanta, tre sa ma apuc dar deocamdata am frigiderul plin cu sarmale, snitele si salata boeuf de la mama, ca ne-a asteptat cum se cuvine :D

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails