Masa de Paste 2011

|
Hristos A Inviat!

Si bine v-am regasit dupa mini vacanta de Paste. Anul acesta am tras chiulul in stil mare deoarece am fost acasa la ai mei, unde mama mea cea harnicuta a gatit singura singurica toate bunatatile pentru masa de Paste. Asa ca toate laudele si meritele sunt doar ale ei si nu imi insusec nimic:)
 Mama you are THE BEST!!!

Meniu:

Ouale vopsite cu atata maiestrie:)

Platoul cu drob de miel, cas proaspat, jambon, ardei umpluti cu branza si verdeata si alte legume de sezon.


Platoul mai putin traditonal cu somon fume si masline kalamata 

Salata de telina cu maioneza este una dintre preferatele mele:)

Ciorbita de miel si sarmalele am uitat "sa le tragem in chip" sa nu credeti ca n-am avut:))

Friptura din pulpa de miel 

Si friptura de vita

La desert mama nu a facut "decat" vreo 4 feluri de prajituri si un tort:)

Tortul cu visine si nuci pentru ziua mea de nastere si nume:)


Si prajiturile:

 In centrul farfuriei prajitura Albinuta


Prajitura cu ciocolata si foi de bezea 


Prajitura cu lichior de cafea


Iar cea galbena este prajitura cu lamaie sau Lamaita cum am botezat-o eu:)

Gata cu mancarea:)
Daca pe mama am laudat-o trebuie sa-l laud si pe tata ca sa n-avem discutii la proces:)) Asadar priviti ce gradina minunata de lalale are...



















Si cel mai tare cocos "care este" :))


Celebrul Motz


Cred ca a fost fotomodel intr-o viata anterioara ca prea ii place sa stea la poze:))


Simpatic motzatu' nu?







1 comentarii:

Anonim spunea...

Buna, poti sa postezi si retetele de prajituri? Arata super si eu am gasit pe alt site o reteta pentru Albinuta, dar nu a iesit prea buna. Multumesc.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails