Bomboane Ferrero Rocher

|



La multi ani cu intarziere tuturor doamnelor si domnisoarelor, imi cer scuze ca m-am trezit si eu atat de tarziu, dar ulimele zile au fost putin mai agitate dat faptului ca exact de 8 Martie ne-au spart hotii masina si ne-au cam dat de lucru mai ales de umblat la service-uri auto, asigurari etc.
Si totusi nu putea sa treaca ziua femeii fara sa nu fac eu ceva bun:)


Ingrediente:
100g napolitane cu alune
150g alune sau nuci
200g nutella
150g ciocolata amaruie
3-4 linguri ulei vegetal


Se pregatesc extrem de simplu si rapid.
Intr-un castronel maruntim napolitanele grosier. Alunele le maruntin in robotul de bucatarie, eu nu le-am maruntit fin le-am lasat mai grosier. Alunele maruntite le adaugam peste napolitane dupa care cele 200g nutella, amestecam totul cu o lingura.
Ne umezim palmele si incepem sa formam bomboanele de dimensiunea dorita. Bomboanele se dau la frigider pentru cel putin 30 de minute.
In acest timp punem ciocolata la topit pe baie de abur, cand acesata s-a topit adaugam uleiul si amestecam energic.
O lasam la racit la temperatura camerei dupa care glazuram bomboanele. Eu m-am folosit de un bat pentru frigarui ca sa le manevrez mai usor. Dupa ce am glazurat fiecare bomboana o scurgem bine de excesul de ciocolata si o punem la uscat pe un gratar sau hartie cerata.
Punem din nou bomboanele la frigider pentru o ora, dupa care le putem devora.


Sunt putin spus delicioase...
Pofta buna!

5 comentarii:

Bianca spunea...

Interesanta reteta ta...eu le fac altfel cu nuca prajita deasupra si se pot compara cu cele din magazin.
Dar e buna si reteta ta, merita testata daca e cu nutella:))..preferata mea.
Weekend placut...

diamond spunea...

ce bine arata :D

Anita Albu Dobrescu spunea...

Bianca ma bucur ca iti plac, sunt foarte bune si seamana izbitor de mult cu cele originale, weekend placut si tie:)

Diamond ce mai faci nu te-am mai vazut de mult, cam tragi chiulu' :))
Te pup!

gaby_d spunea...

Grozave!
O combinatie super.Arata tare, tare fain. ;)

Doinitza`s cakes spunea...

Am notat reteta, eu fac rafaello si ce bine ar arata acestea printre bilutele mele,mai era o varianta din salam de biscuiti,dar ale tale-mi plac mai mult,mersi

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails