Schnitzel vienez

|


De cateva zile visam la ele si azi am apucat in sfarsit sa le fac. De obicei eu fac schnitzelele doar cu ou si faina, dar azi le-am dat si prin pesmet ca doar e schnitzel vienez:)



Ingrediente:
6 felii pulpa de porc
2 oua
faina
pesmet
sare 
piper
ulei pentru prajit

Batem carnea cu ciocanelul de schnitzele dupa care o condimentam cu sare si piper.
Spargem intr-o farfurie cele 2 oua adaugam un praf de sare si le batem ca pentru omleta.
Operatiunea cred ca o cunoaste toata lumea, trecem carnea prin faina, ou batut, pesmet si ultima stationare in tigaia cu ulei incins. Eu pentru prajit folosesc ulei de palmier e foarte bun, nu se arde si parca nici in casa nu ramane acel miros greu de prajeala. Dupa ce au prins o culoare aurie pe ambele parti le scoatem pe hartie absorbanta.



Tips: daca dorim o crusta mai groasa dupa ce am trecut carnea prin pesmet o mai trecem odata prin ou si din nou prin pesmet dupa care o punem la prajit.
Pofta buna!

4 comentarii:

Bunica spunea...

Ce pofta mi s-a facut!!!

diamond spunea...

yummy, ce bun :D

Jack T spunea...

Hallo Anita,

dupä ce le-ai imbräcat , lasä-le sä se räceascä bine in Frigider.
Dacä le bagi reci in Tigaie sint mai suculente inäuntru si mai fragede...

Anita Albu Dobrescu spunea...

Merci de pont Gourmand, data viitoare cand mai fac am sa le tin mai intai la frigider.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails